ayat gerok2

m@k mmg suka bercerita walaupun citer m@k jEm@h x menarik pown..tapi korang baca je taw! ^_^

Thursday, May 12, 2011

semester break dh bermula...! YEAY! =D

tapi cuti sem kali nie memang panjang..4 bulan tue..
so, macam2 yang dah bermain kat pikiran nie..
nk kerja,nk wat bisness..
sejak kecil lagi memang dah minat dgn bisnes 
n memang bcita cita nk bukak bisnes...
insya'Allah kalau dpermudahkan akan ada la bisnes aku suatu hari nanti

skrg nie aku ada perancangan nak bukak bisnes kek, cute cup cakes dan coklat untuk hantaran
nak belajar la jugak kan..
aku nie memang penggemar kek dan ceklat..
tgk badan pown taw,,sebab tue montel..hahaha
jom check out kek, cup cakes and ceklat yang aku search kat tenet yang aku berminat...
jangan terliur plak taw! =D

da first kek yg memang pebret dulu, kini n selamanya,,ceh.. ;p ~KEK COKLAT~


da next cake is cheese cake..


cheese cake memang sedap!tapi muak la..aku bleh mkn half dari satu slice tue jek..but still my second choice of cake. and i am trying to make it.. =D wish me luck k! :>


ok,,and the third one..special gak niew...
~BLUEBERRY CAKE~


PERGGGGH!memang meleleh!!tapi blueberry cake nie plak die ase masam2 ckit..but still love it!!

ok,,sekarang kiter tgk cup cakes yg chumeyl n yg simple k..but sume nyer delicia!!nyum,,nyum,,



amacam???mengancam x??hurmmmm...memang sume sedap kan..


and last one is CHOCOLATE!!my heaven,,, ;p



wah,,wah,,wah!memang besh kalo bab makan kan..so,,korunk amacam??support aku k..kalo aku berjaya hari2 korang mkn kek..xyah makan nasi..kahkahkahkahkah =D
amacam??best tak??freely LIKE ok! ^_^

1 kata-kata mereka:

m@k jEm@h said...

ala...sedih la..nk sgt try buat cheese cake..but x jumpe whipping cream yg halal..anyone know jenama pe yg halal??

Da chosen one..

sEmangaT isLaM

my spiRiTS~~